onsdag den 19. september 2012

Today was an amazing day!♥


Hej bloggen.
- I dag har været en rigtig dejlig dag, vi fik vores engelsk prøve tilbage og jeg havde kun
2 fejl hvilket vil sige at jeg fik 7 hvis det var til eksamen men det var det desværre ikke.
Men meget rart at vide at hvis det var eksamen så havde jeg fået 7. Så må jeg bare gør det godt til eksamen når den kommer. Efter skole tog jeg hjem og derefter i fitness det var så dejligt at få trænet igen godt nok var det kun 1 times træning men det var meget dejligt.  Da jeg kom hjem fra fitness tog mig og min søster neglelak på det vil så sige at det ende med at det kun var min søster der fik fordi jeg ikke kunne bestemme mig. Men alt i alt har det være en dejlig dag men også en meget kold dag (:

Xoxo Rikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar