onsdag den 22. august 2012

I'm back!!

Hej bloggen.
- Beklager meget at bloggen har være stille i 15 dage for at være helt præcis.
Men som nogle af jer måske ved at var min internet nede. Tænk at leve uden net i hele 15 dage
det er så hårdt ihvert fald for mig. Da jeg bruger meget af min tid på bloggen,youtube og twitter.
Men nu er det tilbage, min søster spurgte mig hvorfor jeg ikke blogge fra min iPhone og det kunne jeg da også godt men jeg synes bare ikke at det virker for mig så jeg valgte at lad vær...
Jeg har prøvet at blogge fra min iPhone men der gik bare "kage" i det. Så heller lad vær og vente på nette.
Men som sagt så fik vi vores elskede net tilbage i dag så der kommer nye indlæg på bloggen hverdag :-)

 Men jeg håber at i har det godt! :-)

Knus Rikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar