tirsdag den 7. august 2012

Mine yndlngs magasiner

Hej bloggen.
- Noget af det jeg elsker alle mest er at læse mode magasiner.
Og de bedste mode magasiner jeg elsker er Marie Claire, Teen Vogue og ELLE.

-Jeg synes at de engelske mode magasiner er best så de
t er altid dem jeg køber.
og her til september er Miley Cyrus covergirl for Marie Claire og Selena Gomez er covergirl for Teen Vogue så de to magasiner skal jeg bare have fingerne i (:

-Jeg er ret ked af at jeg ikke fik ELLE hvor Selena var covergirl men håer jeg støder på det en dag ;)

Hvilket magasin læser i og kan i best lide de danske eller engelske?

Dette Marie Claire er fra sidste år
hvor Miley var covergirl ;) - Jeg vil lige vise jer de billeder Miley har fået taget Marie Claire.. Så dem få i lige!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar