tirsdag den 7. august 2012

Ferie,net,bloggen og meget mere!

Hej bloggen.
- Unskyld at jeg ikke har skrevet så meget ha inde i ferien..
Men jeg har bare lavet så meget
okay ikke alle dagen men de fleste.o

Som måske nogle af jer måske ved så er mit internet remlig ustabil og det har det også vært i ferien og jeg ved virkelig ikke hvorfor?

Men nu har jeg tænkt mig at blogge hverdag fra min tablet da der er kommet net på den. Så fra i dag af er der nye indlæg på bloggen jeg sætter mine nye indlæg ind på min twitter for så kan i alle se når der er et nyt indlæg ;)

Hvis i har en bruger på bloglovin.com så kan i også følge min blog der :)
-Men jeg håber at i nyder resten af jeres ferie det gør jeg med regnvejr og det hele super luskus ;)



vi ses sener
xoxo Rikke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar