fredag den 24. august 2012

Thank God It's Friday.♥

Hey bloggen.
Så er det endelig blevet fredag, min weekend starte præcis 10.45 for der har jeg fri.
Super dejlig at have så tidlig weekend, jeg elsker det! I dag skal jeg ikke rigtig noget.
Måske lidt hygge med familien med det er ikke det store. Nu når vi snakker om familie så
savner jeg min faster ret meget, det er virkelig lang tid siden at jeg har set hende. Hun betyder bare
så meget for mig og hun er faktisk lidt ligesom en moster for mig. Hun er der altid for mig faktisk mere end min moster er. Hun støtter mig i alt og vil mig kun det bedste! Hun er virkelig den person jeg ikke kan undvære i mit liv. Men udover det så håber jeg at i får en god weekend og at i nyder den. (:

Forstå god dag og vi ses :-)

Knus Rikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar