torsdag den 23. august 2012

Thursday.


Hej bloggen.
- I dag har jeg været i skole til klokken 11.30 jeg elsker at få tidlig fri og især fordi  Mandag,Tirsdag og Torsdag har jeg først fri kl 16.10. Men i dag fik vi så tidlig fri. Da jeg kom hjem tog jeg mig en lille lur på 3 timer jeg var bare så træt så havde brug for at sove ud. (:
Jeg skal lige vende mig til at skal op kl 07.00 nu før kunne jeg jo bare stå op når jeg ville. Da jeg havde sovet tog jeg med min mor i Netto og købte ind til aftensmaden. Om aften sad jeg og kiggede jeg på tøj på Nelly sad ca i 2 timer og kiggede på deres fede ting. Jeg kunne bruge så mange penge der inde.
Men ellers har jeg bare slappe af :-)

- Nu sidder jeg og høre musik og læser i min elskede JUSTIN BIEBER: FIRST STEP 2 FOREVER.

Men sov godt og vi ses i morgen (:


Godnat till jer alle - Knus Rikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar