tirsdag den 4. september 2012

My Style Icon.

Hej bloggen..
- Jeg har valgt at lave dette indlæg om hvem mit stil ikon er.
Fordi jeg tror at det ville i nok synes om og da jeg elsker mode så var det vel på tide i fik det afvide.
Mit stil ikon er  Selena Gomez Og hvorfor hun er det, det er helt enkelt : Selena's style er hendes hel egen, og meget personlig og det kan jeg godt lide, hun sætter det sammen på en helt unik måde som altid kommer til at se fantastisk ud og falder i min smag. Jeg elsker den måde hun sætter sit tøj sammen. F.esk til Teen Choice Awards 2012 Havde hun en pink kjole på og halv creme hvid høje hæle på. Og det så bare så fantastisk ud. Selena kan bare det der og jeg elsker hendes style. Nedenunder er der et par af hendes oufit som jeg godt kan lide. SO TAKE A LOOK! :D















Ingen kommentarer:

Send en kommentar