tirsdag den 4. september 2012

My week and Monday and Tuesday.

Hej bloggen.
- Undskyld at blogge har være stille i en uges tid. Men sidste Søndags blev jeg syg om aften. Det vil sige den 26.08. Så jeg måtte blive hjemme hele ugen, jeg havde det rigtig dårligt og jeg kunne ikke klare at være på computer i 5 minutter. Jeg skulle bare have fred og sove. Jeg fik så også sovet en hel del om Onsdagen sov jeg helt til klokken 16.55 ca men jeg må sige at det var dejligt men hold nu op hvor jeg havde hovedpine, ond i maven..  Om fredagen havde jeg det lidt bedre men valgte at blev hjemme for en sikkerheds skyld. Om Lørdag spurgte min mor om jeg havde lyst til at tage i fields hvis jeg altså havde fået det bedre. Og det ville jeg gerne, vi tog så der ud og jeg brugte lidt over 1500 kr. Jeg købte: En taske, sko, kjole, 2 parfumer, 4 neglelak, en neglelaktørrer, skole ting det vil sige penalhus,viskelæder,stiftblyanter og note block, wishbone  halskæde, LOL øreringe. Og en gave til min søster. Alt i alt var det en hyggelig lørdag og om aften var vi ude og spise kinesisk mad. Om Søndagen havde jeg hovedpine men der tog jeg bare to panodil og sov 3 timer også var det væk. Men eller har min weekend væreder fantastisk.


Min Mandag og Tirsdag har være okay, havde det lidt dårligt i dag men ellers fint.

Knus R.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar